עורכי דין גירושין מומלצים

עורכי דין גירושין מומלצים של הפורטל

תחום דיני המשפחה הוא אחד התחומים המורכבים והמסועפים ביותר בעולם המשפט. לצערנו הרב 1 מכל 3 זוגות בישראל מתגרש בסופו של דבר ומלבד תהליך הגירושין יש עוד אינספור מקרים בהם אדם עשוי להצטרך עורך דין לענייני משפחה. ההבדל בין עורך דין מנוסה לעורך דין זוטר יכול להיות ההבדל בין אם תקבלו משמורת על הילדים, כמה מזונות תשלמו ואיך יתחלק ההון בין בני הזוג. לכן, כאשר זה מגיע לרגע שבו אתם צריכים עו"ד גירושין מומלץ אתם תרצו לוודא שעורך דין הטוב ביותר מטפל בכם, שהוא בעל ניסיון רב בתחום, התמחות ספציפית בתחום דיני המשפחה ואם הוא יכול להיות גם מהעיר או מהאזור שלכם אז כך ייטב. 

החשיבות של עורכי דין מובילים דיני משפחה:

מרבית מקרי הגירושין בישראל אינן מסתיימים בצורה יפה לצערנו. בשל עובדה זו כל אחד מבני הזוג מנסה להשיג עורך דין מוביל בתחום דיני המשפחה כדי שייצג את הצד שלו וישיג את הטוב ביותר עבורו. במידה ואתם נתקלים מול עורך דין דיני משפחה מנוסה מהצד השני אתם תצטרכו להשיב עם עו"ד איכותי ומנוסה משלכם כדי לשמור על האינטרסים שלכם. גם ללא מלחמה או רצון לנקום בצד השני, כאשר רוצים לסיים יפה את הליך הגירושין או אפילו לעשות הסכם ממון בצורה מהירה ועם כמה שפחות וויכוחים הרי שעורך דין מוביל ומנוסה בתחום ידע לבצע את העבודה תוך שמירה על האינטרסים של שני בני הזוג, הבנה קולקטיבית של שני הצדדים וניסוח הסכמים המתאימים לשניהם. 

עורכי דין גירושין בתל אביב

אומרים שעורכי הדין הטובים ביותר בישראל נמצאים בתל אביב. אז אם אתם גרים בתל אביב או בסביבה ורוצים עורך דין גירושין בתל אביב שיהיה גם מנוסה, גם מקצועי וגם מתאים לסוג התיק שלכם – הנה כמה המלצות על עורכי דין איכותיים ומנוסים בתל אביב המתמחים בתחום דיני המשפחה:

כפיר יפת ושות' משרד עורכי דין

משרד עו"ד כפיר יפת הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום דיני המשפחה ודיני צוואות וירושות. לאורך השנים צבר המשרד ניסיון רב בתחום ונחל אחוז הצלחה גבוה מאוד בתיקים שניהל, לרבות תיקים מורכבים ומאתגרים שניתן להם סיכוי נמוך להצלחה והמשרד הצליחה להפוך את הקערה על פיה ולזכור בניצחון עבור לקוחותיו. המשרד משקיע בכלים טכנולוגיים מתקדמים המסייעים לעבודה השוטפת של המשרד, להתנהלות מול הלקוחות ולקידום העבודה בפועל. הידע, המקצועיות והניסיון הם אלה שמובילים את החברה להיות שם דבר בתחום דיני המשפחה, בוודאי באזור תל אביב והסביבה. המשרד דוגל בקשר רציף עם לקוחותיו לאורך כל הליך הטיפול בתיק ומספקת שירות זמין ומקצועי של צוות המשרד כדי לספק ללקוחות החברה את השירות הטוב ביותר. 

כתובת: המשרד ממוקם במגדל רוגובין-תדהר, אחד ממגדלי המשרדים המרכזיים באזור הבורסה של רמת גן, ממש מעל נתיבי איילון ובסמוך לתחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז. ניתן להגיע אל המשרד בקלות גם באמצעות רכב פרטי וגם בתחבורה ציבורית.

טלפון: 03-7309040

אתר: https://yefetlaw.com

כתובת: מנחם בגין 11 רמת גן

כפיר יפת ושות' משרד עורכי דין

צור קשר : 

    עורכת דין ומגשרת הילה וינטרוב

    עו"ד הילה וינטרוב מתמחה בתחום דיני המשפחה עם דגש על הליכי גירושין, מזונות והסכמים. כמו כן הגברת וינטרוב הנה גם מגשרת מוסמכת החל משנת 2015 ומאז נחלה גם הצלחות רבות בניהול הליכי גישור רבים שהסתיימו בהסכמים. הילה השלימה בהצלחה את לימודיה במרכז הבינתחומי הרצליה עם תואר A.B במנהל עסקים ותואר B.L.L במשפטים.

    לאחר לימודיה עשתה הילה את ההתמחות שלה באחד ממשרדי עו"ד המובילים באזור המרכז המתמחה דווקא בתחום הנדל"ן. בתפקידה כמתמחה טיפלה בתיקים רבים בתחום המקרקעין הנחשבת לתחום הנושק לתחום דיני המשפחה במקרים רבים וצברה ניסיון רב בתחום.

    לאחר הסמכתה כעורכת דין עבדה במשך שנים כעורכת דין באחד המשרדים המובילים בישראל בתחום המעמד האישי וטיפלה בתיקים רבים בתחום. הילה מאמינה שכל אדם סוחב מטען רגשי אחר ושכול בני האדם מונעים מרגישות ולכן צריך להיעזר בניסיון, בידע ובכלים שרכשה ושהיא מאמינה בהם כדי להגיע לכל לקוח להשיג את מטרתו בסיום הליך משפטי מהיר ומקצועי.

    טלפון: 077-9968860

    אתר: https://hilaweintrob.co.il

    כתובת: מגדלי הארבעה-מגדל צפוני, רחוב הארבעה 28, תל אביב, קומה 5

    צור קשר : 

      עו"ד גירושין אלינור ליבוביץ

      עו"ד גירושין אלינור ליבוביץ בעלת ניסיון רב של מעלה 30 שנים בתחום עריכת הדין. משרדה מתמחה בתחום דיני המשפחה ונחשב בין המובילים בישראל בתחום זה. כמו כן היא מספקת גם שירותי נוטריון. עו"ד אלינור ליבוביץ' נשואה לעו"ד ולהם שני ילדים בוגרים נהדרים. את לימודי המשפטים שלה השלימה בשנת 86 באוניברסיטת תל אביב, כאשר ברזומה שלה גם תואר ראשון בתחומים משולבים בפקולטה לחינוך ומדעי המדינה של אוניברסיטת חיפה. אלינור מאמינה כי כל הליך משפטי צריך להסתיים במהירות ובהגינות. הליך כזה שיאפשר לשני הצדדים לפתוח בחייהם החדשים בצורה הוגנת ולמזער את הנזקים הנגרמים לילדים. עם זאת היא מציינת לא פעם כי אם ימצא בדרכה מישהו שינסה לסכל את טובת לקוחותיה היא תעמוד מולו עיקשת ונחושה כדי לשמור עליהם. המשרד מתמחה בכל תחומי דיני המשפחה ובעל ניסיון של למעלה מ3 עשורים בתחום זה ואלפי תיקים שטופלו בהצלחה רבה תחת המשרד כולל תיקים מורכבים ומאתגרים הדורשים יצירתיות ויכולות שליטה בנתונים קשים ו/או מורכבים. 

      טלפון: 03-6969916

      אתר: https://www.gerushin.co.il

      כתובת: ויצמן 2, תל אביב יפו

      צור קשר : 

        עו"ד גירושין בתיה אשורי

        משרד עורכי הדין בתיה אשורי מתמחה בתחום דיני המשפחה, דיני ירושה ותחום המקרקעין. המשרד מטפל בתיקים מסוגים שונים, החל מניסוח הסכמי ממון, הסכמים לחיים משותפים, הליכי גירושין, חלוקת רכוש, מזונות, משמורת והסדרי ראיה, ייצוג גברים ונשים בבית הדין הרבני, שת"פ עם מגשרת מוסמכת ועוד.   המשרד גם מטפל בהכנת צוואות, קיום צוואות ופתיחת ירושה, ייעוץ מקדים בנושא, טיפול בהתנגדויות לצוואה ועוד. המשרד דוגל במתן שירות זמין ומסור, יחס אישי וזמינות גבוהה לכל לקוח ויעמיד לרשותכם למעלה מ20 שנים של ניסיון בתחום. 

        טלפון: 03-5608877 | 052-4545555

        אתר: http://family-online.co.il

        כתובת: בר כוכבא 23, בני ברק

        צור קשר : 

          רוצים גם להופיע כאן?

          צרו איתנו קשר במספר הבא:

          עורכי דין גירושין בפתח תקווה

          פתח תקווה היא אחת הערים הגדולות בישראל (חמישית בגודל אוכלוסייתה) והיא נמצאת במחזור מרכז ובסמוך לערים גדולות ומרכזיות נוספות. בעיר למעלה מ233 אלף תושבים ובשל האוכלוסייה הרבה ישנו ביקוש רב גם לשירותי עו"ד בתחום שונים, לרבות דיני משפחה. להלן עורכי דין גירושין בפתח תקווה שתוכלו לסמוך עליהם:

          משרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות'

          משרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות' הנה משרד בוטיק הפועל תחת ניהולם השוטף של עו"ד עידן שטרית ועו"ד אביחי דמארי ששמם נקשר לא פעם למצוינות ומקצוענות בעשייה. המשרד מתמחה בטיפול בתיקים משפטיים בתחום דיני המשפחה, המקרקעין, דיני ירושה וכן גם בתחום המסחרי והעסקי. המשרד מספק שירותיו גם לקהל הפרטי וגם לקהל של אנשי עסקים וחברות מהמובילות במשק הישראלי. המשרד ילווה אתכם בכל שלבי הטיפול, הן ברמה האישית והן בפאן האסטרטגי והטקטי במקצועיות רבה תוך שת"פ הדוק בין צוות המשרד ללקוח. מקצועיות, מצוינות ואיכות הם ערכי הדגל של המשרד ומלווים את צוות המשרד עם כל לקוח בכל תיק. 

          טלפון: 03-5185888 

          אתר: https://www.damari-law.co.il

          כתובת: הסיבים פתח תקווה, פינת הערבה 1, גבעת שמואל.

          צור קשר : 

            רוצים גם להופיע כאן?

            צרו איתנו קשר במספר הבא:

            עורכי דין גירושין בראשון לציון

            ראשון לציון גם היא נחשבת לאחת הערים המרכזיות והגדולות בישראל ומונה מעל 245 אלף תושבים. בשנים האחרונות חל גידול רב בגודל האוכלוסייה בעיר וזוגות רבים החלו להשתקע בעיר שנחשבת לעיר מתפתחת ומתקדמת עם קרבה אזורית לערים מרכזיות נוספות. כגודל האוכלוסייה כך גם גדל הביקוש לשירותיהם של עורכי דין גירושין בראשון לציון.

            משרד עורכי הדין חיים פכטר

            משרד עו"ד חיים פכטר הוא אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה, דיני העבודה ודיני גירושין. המשרד מספק שירותים בקשת רחבה בתחומים אלו ובעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום. המשרד מרבה לייצג בפני בית הדין הרבניים וכן בבית המשפט לענייני משפחה. הליווי האישי של הלקוח, בניית אסטרטגיה משפטית מקצועית והזמינות הגבוהה של צוות המשרד הם רק חלק מהשירותים להם יזכה הלקוח. אלה בשילוב שירותי מקצועי, אמין ומקיף יהווה אבן דרך חשובה בהצלחה בתיק שלכם.

            טלפון: 074-7366072

            אתר: https://pechterlaw.com

            כתובת: משה לוי 11, ראשון לציון

            צור קשר : 

              רוצים גם להופיע כאן?

              צרו איתנו קשר במספר הבא:

              עורכי דין גירושין בחיפה

              על אף שנעים מאוד לחיות באזור הצפון וחיפה נחשבת לעיר נהדרת לחיות בה באזור הצפון, הרי שגם בחיפה יש ביקוש לשירותיהם של עורכי דין גירושין בחיפה.

              עו"ד ירון גרוס

              עו"ד ירון גרוס בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. המשרד מתמחה בתחום דיני המשפחה ותחום המעמד האישי ובעל ניסיון רב שנים בתחום. סכסוכים בין בני זוג או בתוך המשפחה בענייני גירושין וכד' עשויים להיות לא נעימים ולגרום למאבקים ממושכים ומתישים בין בני הזוג כאשר כל אחד רוצה למשוך לצד שלו. במקרים כאלה ואחרים אתם צריכים עורך דין מנוסה ומקצועי המתמחה בתחום הגירושין שיעמוד לצידכם, ילווה אתכם בתהליך וישמור על האינטרסים שלכם. 

              טלפון: 077-7995056 | 054-2288388 

              אתר: http://www.mishpahalaw.co.il

              כתובת: שדרות הפל ים 2, בנין אורן 1 קומה 1, חיפה

              צור קשר : 

                עורכת דין ענבל כספי גאון

                סכסוכים בין בני זוג, בוודאי כאלה הרוצים להגיע להליך גירושין, עשויים להיות לא נעימים ולשלב אמוציות ורגישות יתרה. בשל עובדה זו אחד הצדדים או שניהם עשויים להגיע לפסים אישיים לא נעימים ולגרום לנזק ולתהליך משפטי ממושך במקום ליישב את הסכסוכים במהירות בהסכם מסודר וביציאה לדרך חדשה. כאשר מדובר בענייני גירושין אתם רוצים לוודא שעורך הדין שמטפל בכם מבין את זה. עורכת דין ענבל כספי גאון בעלת תואר במשפטים ובעלת ניסיון של מעל עשר שנים מאז השלימה את התמחותה בתחום והוסמכה להיות עורכת דין. משרדה בחיפה מתמחה בתחום דיני המשפחה, דיני גירושין, הסכמי ממון, צוואות וירושות וגישור. 

                טלפון: 073-7590877

                אתר: http://caspigaon.co.il

                כתובת: בילינסון , (קריית חיים) 15 חיפה

                צור קשר : 

                  רוצים גם להופיע כאן?

                  צרו איתנו קשר במספר הבא:

                  עורכי דין גירושין בצפת

                  עורך דין ונוטריון המאם חליחל

                  משרד עורכי הדין המאם חליחל מתמחה בתחום דיני המשפחה ומספקת גם שירותי גישור ונוטריון בתחום. עו"ד המאם הנו יועץ משפטי בארגון נעמ"ת כבר למעלה מ22 שנים ומרצה בתחום האליפות במשפחה בוועדות שונות ומוסדות שונים. המאם חבר בלשכת עורכי הדין של ועדת בתי הדין הרבניים. משרדו בעל ניסיון רב שנים בתחום ובטיפול מוצלח באלפי תיקים ולקוחות מרוצים בתחום הגירושין בכל הדתות וכן מייצג מול בית הדין הרבני ובית הדין השרעי בכל תחומי דיני המשפחה. 

                  טלפון: 077-9251870

                  אתר: https://hamam-law.co.il

                  כתובת: רחוב ירושלים 129, צפת

                  צור קשר : 

                    רוצים גם להופיע כאן?

                    צרו איתנו קשר במספר הבא:

                    עורכי דין גירושין בירושלים

                    עורך דין דוד יוסף

                    עו"ד דויד יוסף הוא הבעלים של משרד עורכי דין גירושין בירושלים ומהמומלצים ביותר בתחום זה. מר יוסף הנו בעל תואר שני במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין למעלה מ10 שנים. המשרד מתמחה במתן שירותים בתחום דיני המשפחה ודיני מקרקעין ונדל"ן עם התמחוה בענייני צוואות, ירושות, הסכמי ממון וכן גירושין. עו"ד דוד יוסף הוא מגשר מוסמך מטעם אוניברסיטת בר אילן ולשכת עורכי הדין של ישראל. 

                    טלפון: 052-4311416

                    אתר: https://josef-law.co.il

                    כתובת: כנפי נשרים 15, בית התאומים ירושלים

                    צור קשר : 

                      רוצים גם להופיע כאן?

                      צרו איתנו קשר במספר הבא:

                      עורך דין תותח לענייני משפחה לקביעת הסכם מזונות ומשומרת על הילדים:

                      אחד הנושאים העדינים והחשובים ביותר בכל הליך גירושין הוא נושא המשמורת על הילדים ותשלום המזונות. יש כאן כמה אספקטים שחשוב לקחת בחשבון. ראשית, כאשר הילדים מתנתקים מאחד מההורים כתוצאה מגירושין ולא מפאת כך שאחד ההורים היה מכה או שנוא עליהם, זה עשוי להשאיר להם צלקת רגשית לא פשוטה שתצריך גם טיפול פסיכולוגי צמוד. דבר נוסף הוא שגם אחד הצדדים יפגע, כאשר רק אחד הצדדים יהיה רשאי להחזיק בילדים בעוד הצד השני יבקר אותם בהתאם להסכמי המשמורת בין הצדדים. תשלומי המזונות הנם תשלומים שהאבא משלם לאימא בדרך כלל, כאשר גם לאחר הגירושין הוא צריך לזון את האישה ולדאוג לצרכי ילדיו. דמי המזונות נדרשים בדרך כלל עד אשר הילדים מגיעים לגיל בוגר (גיל 18) או על פי החלטת בית המשפט. גובה דמי המזונות גם הוא נקבע בבית המשפט בהתאם לפרמטרים שונים. עורך דין תותח לענייני משפחה יכול לעזור לבני הזוג לסוג את ההסכמים ביניהם בצורה שקטה, רגועה ונכונה לשניהם ובוודאי לילדים שלהם, כשטובת הילדים תהיה לנגד עיניהם. במידה וזה הולך למשפט שבו שני הצדדים מושכים לכיוון שלהם, הרי שתרצו עורכך דין תותח לענייני משפחה שייצג את הצד שלכם ויוודא שתוכלו גם לעמוד בחובותיכם החוקיות והמוסרות וגם לנהל אורח חיים הוגן ומכובד.

                      עורכי דין מומלצים לענייני משפחה המתמחים בהסכמי ממון וחלוקת הון ורכוש:

                      הסכם ממון הוא הסכם שניתן לבצע אותו בכל שלב בחיים. ישנם בעלי ממון שמעדיפים לעשות הסכם ממון לפני שמתחתנים למשל, אחרים עושים הסכמים אלו קצת לאחר החתונה כשעוד היחסים טובים בין הצדדים וניתן להגיע להסכמות בקלות, במהירות ומתוך הבנה של הצד השני. לצד אלה ישנם הנדרשים להגיע להסכם ממון לפני הליך גירושין או במהלך הליך גירושין. כאשר זה מגיע לשלב הזה בדרך כלל קשה יותר להגיע להסכמות בין הצדדים וכל צד מושך לכיוון שלו. עורכי דין מומלצים לענייני משפחה מתמחים בתחום דיני המשפחה ומנוסים בטיפול בתיקים שונים ובמקרים שונים בתחום. אתם צריכים עו"ד מנוסה שייצג את הצד שלכם ויעזור לכם להשיג את הטוב ביותר עבורכם. אלא אן כן מדובר בהסכם ממומן שנעשה לפני ובמהלך הנישואין ולא תוך כוונה להתגרש הרי שבמקרה כזה ההסכם יכול להיכתב יותר במהירות ובצורה מתחשבת בשני הצדדים כאשר העו"ד במקרה הזה ירצה לאזן ולשמור על מצב רוח טוב במהלך הכנת ההסכם. בהיעדר הסכם ממון בתהליך הגירושין ייכנס לתוקף חוק יחסי ממון שיקבע את הסדר החלוקה של המשאבים המשותפים בהתאם לקבוע בחוק, כאשר בית המשפט יהיה רשאי לשנות את ההסדר ולו הסמכות הסופית לקביעתו. 

                      הכנה וקיום של צוואות וירושות על ידי עו"ד גירושין הכי טובים בתחום:

                      בהגיענו לגיל מסוים או כאשר התחלנו לצבור ממון משמעותי, סביר להניח שהמחשבות הראשונות יתחילו לרוץ במוחנו לגבי הכנת צוואה. ישנם בעלי ממון המכינים את הצוואות אפילו בגיל צעיר כיוון שאיננו יודעים מה ילד יום ואילו אנשים אחרים, בעלי אורח חיים ממוצע וממון ממוצע, מחכים בדרך כלל לגיל מבוגר יותר כדי להכין את הצוואה שלהם. הכנת הצוואה היא לא משהו שרוצים להקל בו ראש ועל פי נוסח הצוואה יחולק הרכוש וההון של אותו אדם ליקיריו. לעתים יש אי הסכמות, וויכוחים או תביעות מבני משפחה ואנשים קרובים בנוגע לפתיחה וקיום צוואות ירושה וכן גם במקרה רגיל שבו רוצים לפתוח ולקיים את הירושה של המנוח יש הצורך בשירותיהם של עו"ד גירושין הכי טובים בתחום. עו"ד טוב יחסוך לכם זמן רב, עוגמת נפש, כסף ועוד בטיפול נכון בצוואה שלכם. 

                      עו"ד גירושין המלצות ואיך למצוא את עורכי הדין המובילים בכל אזור בארץ?

                      כאשר בוחנים עו"ד גירושין המלצות יהיו חשובות מאוד. ניתן יהיה למצוא המלצות על עורכי דין בכתבות ברחבי הרשת, בכניסה לאתר של אותו משרד עורכי דין, בכניסה לעמוד העסקי בפייסבוק של אותו משרד וצפייה בתגובות הגולשים, בפידבקים שהושארו באינדקסים שונים שבהם מופיע המשרד ואפילו בתוצאות החיפוש של גוגל לעתים רבות תמצאו דירוג כוכבים ופידבקים על חברות רבות וביניהן משרדים מומלצים של עורכי דין. דרך נוספת עבורכם למצוא עורכי דין מומלצים היא כמובן להמשיך לקראו כאן למטה וליהנות מהסינון שאנחנו ביצענו לעורכי דין לענייני משפחה המומלצים ביותר בישראל לפי אזורים שונים ברחבי הארץ.

                      דילוג לתוכן