מגשר בתהליך גירושים

0
3441
מגשר בתהליך גירושים

בתהליך דירושים יש כל כך הרבה מעורביות של המון משתנים והכל כל כך מורכב ולעיתים תכופות זה נגרר לכעסים, ריבים ותסכול רב. מגשר תפקידו שתהליך הגירושים יעבור בצורה כמה שיותר שפוייה ששני הצדדים ירגישו כי קיבלו את המגיע להם ויהיו עם תחושה כי אין להם צורך להתמודד עם זה לבד אלא שיש גורם מגשר שמלווה אותם ומנחה אותם לפעולות והסכמים אשר באים לטובתם.

זוגות רבים מתגרשים וזה נעשה באופן לא נעים ונגרר המון מפעמים לריבים מיותרים, כל זאת יכול להיות אחרת עם עורך דין שהוא מגשר אשר ידע לנהל את תהליך הגירושין באופן יעיל וידעת להוות הגורם אשר מקשיב לשני הצדדים ויודע כיצד להפוך את כל המצב למצב אפשרי.

לרוב אין בני הזוג יודעים כיצד כל הסיפור יגמר אך על ידי עורך דין אשר לו את הידע בכל הנוגע לתהליך הגירושין ידע להנחות את בני הזוג ולהגיע לעמק השווה או למצב בו שני בני הזוג מסכימים על אופן ההתנהלות של תהליך הגירושין.

על ידי עורך דין שהוא גם מגשר כל הסיפור הופך להיות הרבה פחות מכוער, עם הרבה פחות כאב והרבה יותר הבנה של שני הצדדים כיצד הכל יתנהל. מגשר מאפשר לבני הזוג להתמודד בצורה יותר טובה עם תהליך הגירושין במובן הפרקטי והמשפטי ומאפשר להם להיות בתקשורת טובה יותר, לא בינם לבין עצמם אלא בעמצעות המגשר אשר מעביר את המסר לכל אחד מן הצדדים.

למגשר אין צד והוא אינו מעורב בכל תהליך הגירושין מבחינה רגשית אלא מאוד טכני ויודע להקשיב לכל אחד מן הצדדים ומייעץ לו את מה שנראה לו הכי מתאים והכי הגיוני שיקרה בין הצדדים בעניין הסכמי הגירושים.

מגשר הוא עורך דין אשר יודע היטב את כל דיני הגירושין וידע לתת את המידע המדוייק ביותר לשני הצדדים בדבר מה שמגיע להם כלומר מהם הזכויות שלהם ולגבי מה הם צריכים לתת כלומר מהם החובות שלהם בכל תהליך הגירושין שאינו פשוט אך בהחלט אפשרי עם מגשר גירושים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here