לגשר על הפערים בהליך גירושין

0
3384
מקור: Pixabay

הרצון להקים משפחה הוא מבורך, וכאשר מגיע הרגע המיוחל – אין מאושרים מאתנו. חיי משפחה לצד פרטנר תומך, כמו גם גידול ילדים שמחים ובריאים – כל אלו יוצרים תחושת סיפוק רבה. בפועל, התמונה היפה עשויה להתנפץ, כאשר לאורך השנים סף השחיקה עולה, והריבים מתרבים בהתאם. כאשר החיכוכים הופכים לבלתי נסבלים והחיים המשותפים הופכים לבלתי נסבלים, זהו הזמן לשקול את הצעדים הבאים. בכך, הכוונה היא ליצירת קשר עם עורך דין בתחום דיני המשפחה.

ההחלטה לפנות אל מגשר גירושין היא לא פשוטה. הרי היא נובעת ממצב בו בני זוג מתווכחים – ועומדים בפתחו של הליך גירושין. עם זאת, ייתכן והליך גישור עשוי להרגיע מעט את הרוחות. כעת, מומלץ להסתייע במגשר מקצועי בתחום הגירושין – ולנסות לפשר את המצב ככל הניתן. בשלב זה, מומלץ ואף רצוי לפנות אל משרד עורכי הדין טלי רטמן. תחומי העיסוק של משרד עו"ד זה הם מזונות, חלוקת רכוש, גירושין וילדים, כמו גם גישור גירושין. צוות המשרד מספק מענה משפטי מקצועי, ברגישות הדרושה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה.

 

ללוות את תהליך הגירושין והפרידה – עם עורך דין מקצועי

אהבה היא הכוח המניע את העולם, הגורם המרכזי המעלה חיוך על פנינו. בהתאם, רבים מאתנו משקיעים מאמצים רבים בחיפוש אחר הפרטנר הטוב ביותר עבורנו. וכאשר אנו סוף-סוף מוצאים אותו – אין מאושרים מאתנו. השלבים הבאים כוללים הקמת תא משפחתי לתפארת, מתוך תחושה ורצון לטפח את סביבה נעימה זו. עם זאת, המציאות מציגה בפנינו עובדות שונות לחלוטין, כאשר לא כל תא משפחתי שורד בהצלחה את שנותיו הראשונות.

במידה וגם אתם מתמודדים עם אתגרים בזוגיות, וויכוחים בלתי נגמרים ותחושה כללית של רצון לפרק את מה שבניתם – זהו הזמן לחפש אחר עורך דין גירושין מומלץ. עורך הדין, העוסק בתחום המשפחה בכלל והגירושין בפרט, ילווה אתכם לאורך הליך הגישור – שלב אחר שלב, עד קבלת התוצאה הרצויה עבורכם.

 

לפנות אל הכתובת הנכונה

מחפשים אחר עורך דין גירושין בראשון לציון? מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין טלי רטמן. עורכת הדין טלי רטמן הינה מגשרת מוסמכת ועורכת דין לדיני משפחה, גירושין וירושה מאז שנת 2006. עו"ד זו מחזיקה בניסיון וידע רב בתחום עיסוקה. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 058-405-8428

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here