מה באמת חשוב לדעת לפני שמחליטים להתגרש?

0
4166
מה באמת חשוב לדעת לפני שמחליטים להתגרש?

ניסיתם להתפייס, עבדתם על שלום בית אבל בשלב הזה אתם מרגישים שהגיע הזמן לסגור את הפרק הזה בחייכם – ולצאת לדרך חדשה. עם זאת, רגע לפני שאתם פותחים תיק גירושין או רצים בחזרה אל הרבנות, כדאי להבין מה האפשרויות שלכם ומה צריך לעשות בכל שלב בדרך. אם אתם מתכוננים לקראת חיי הנישואין, אולי זה הזמן לשקול חתימה על הסכם ממון, ולא – הוא לא יפגע ברומנטיקה.

מתכננים להתגרש? בחרו עורך דין

ההחלטה להתגרש היא החלטה גדולה ומשמעותית, ואין ספק שיש לה השלכות רבות גם על המשך חייכם. התנהלות נכונה יכולה לצמצם את הקרבות העזים בבתי המשפט, עורך דין גירושין מומלץ יעזור לכם להגדיר יעדים ברורים ואסטרטגיה, ואתם תוכלו לפעול נכון כבר מהצעד הראשון. אז לפני שאתם מכריזים על הכוונות שלכם בפני הצד השני, מושכים כספים מהחשבון המשותף או אורזים מזוודה, ודאו שיש לכם ייעוץ משפטי איכותי וגורם מקצועי שילווה אתכם לכל אורך הדרך. עו"ד הילה וינטרוב, המומחית בדיני משפחה וגירושין, היא הכתובת שלכם כבר בשלב הזה.

לפני שמתחילים – אספו ראיות

אם אתם מתכננים להתגרש נוכח בגידה, זה הזמן לאסוף את ההוכחות לקיומה, לרבות תמונות או תכתובות שיכולות לסייע לכם. אם אתם חושדים שהצד השני מעלים כספים כדאי לאתר הוכחה לקיומו של חשבון בנק אחר, למשל. רק אם תדעו בדיוק לאן אתם צועדים, מה הטענה שלכם ואיך תוכלו להוכיח אותה, תוכלו להשיג את הכוח הנחוץ לכם לקראת המשך הליך הגירושין בו אתם בוחרים. הכוח הזה יעזור לכם בסוגיות הקשורות לחלוקת רכוש, משמורת ילדים ולנושאים מהותיים אחרים.

הסכם גירושין – בהסכמה בלבד

כשאתם מלווים בעורך דין, באסטרטגיה ברורה ובכל ההוכחות הדרושות לחיזוק הטיעונים שלכם, אתם מוכנים לצאת לדרך. כדי להשלים את הליך הגירושין (וזה בוודאי לא הליך קצר או מהיר במיוחד) תצטרכו להגיע להסכמות עם הצד השני לקראת החתימה על הסכם גירושין בהסכמה. אותו הסכם אמור לספק את שני הצדדים, להגדיר את אופן חלוקת הרכוש והנכסים, את חלוקת המשמורת וזמני השהות וכל סוגיה אחרת שיש להגדיר בכתב ובאופן ברור לפני שיגיע הגט המיוחל.

לפני החתונה? שקלו חתימה על הסכם ממון

אם אתם מתכננים את יום החתונה שלכם, וזה נכון גם אם אתם בטוחים שבמקרה שלכם האהבה תימשך לנצח, זה הזמן לעצור ולבחון את כל האפשרויות שלכם. בעבודה נכונה עם עורך דין הסכם ממון אשר יעניק לכם ראש שקט יותר לכל אורך הדרך, והוא לא שולל את הרומנטיקה והאהבה – אלא מספק לכם הגנה חשובה רק למקרה שיהיה לכם בכך צורך. לקבלת מידע נוסף תוכלו להיעזר בשירות המקצועי של עו"ד הילה וינטרוב, ולהגיע מוכנים לכל תרחיש, בכל נקודת זמן. תוכלו ליצור עמה קשר כבר עכשיו בטלפון 077-9968860.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here