עו"ד לענייני גירושין: קבלו ייעוץ משפטי מומחה

0
177
עו
קרדיט PIXABAY

הליך גירושין הוא הליך משפטי שבו בית המשפט ורשויות המדינה חייבים לפקח על הסכמות שבני הזוג לשעבר מגיעים אליהן במסגרת הפסקת הקשר הזוגי הפסקת ההתנהלות המשפחתית שלהם. עניין זה מקבל משנה חשיבות אם יש בתמונה ילדים מתחת לגיל 18 ולכן יש לא מעט נושאים שבהם בני הזוג צריכים לדון ולנהל לגביהם משא ומתן כדי להגיע לעמק השווה ולהסכים על דרך התנהלות שגרתית חדשה. עו"ד לענייני גירושין הוא איש מקצוע חייב ללוות את התהליך, בין אם הוא מייצג את אחד הצדדים ובין אם הוא מייצג את שניהם על מנת להוביל את המהלכים ולסייע בהצעת הפתרונות האפשריים.

 החשיבות של קבלת סיוע פרטני מצד עו"ד לענייני גירושין

מכיוון שהסכם גירושין חייב להיות מאושר על ידי בית המשפט לענייני משפחה הרי שעורכי הדין שבתמונה יסייעו לבני הזוג למצוא את ההסכמות הנכונות המתאימות להם וכמובן ינסחו את ההסכם כך שהוא יהיה ברור ומפורש. לאחר מתן כל ההסברים וההנחיות איך יעבדו הדברים מעכשיו השופט יחתום על ההסכם ויאשר אותו לאחר שיתרשם שאכן מדובר בהסכמות הדדיות ולא באישור של מי מהצדדים שהושג בשל לחץ שהופעל עליו שלא כדין. עו"ד לענייני גירושין שיש לו ניסיון בליווי תהליכים כאלה יידע איך לנווט כל זוג וכל משפחה כך שההסכמות תהיינה מתאימות לשגרה היומיומית שלהם.

החשיבות של תהליך ממוקד ומותאם אישית

כל זוג שרוצה להתגרש יהיה בעל המטענים האישיים שלו וכמובן הסיפור המשפחתי שעומד מאחורי הזוג. לכל זוג ולכל משפחה יתאים הסכם גירושין אחר וכמובן שכל זוג ניגש לתהליך הגירושין עם מטענים רגשיים אחרים. עו"ד לענייני גירושין יידע להבין מה הלך הרוח ומה מערכת היחסים בין בני הזוג על מנת לסייע להם להגיע להסכמות הדרושות וגם בהרגעת הרוחות במידה והיחסים ביניהם אינם טובים או חיוביים. לעורך הדין יש תפקיד חשוב ולכן הבחירה בו מהותית וקריטית לתהליך.

מחפשים עורך דין לליווי תהליך גירושין? פנו למשרד עו"ד אליוב גרין, משרד בוטיקי המציע שירותים מגוונים עם ניסיון מקצועי רב. ניתן לפנות למספר טלפון: 073-8015000 לצורך קבלת ייעוץ וליווי בכל מה שנוגע בתהליך הגירושין, המשרד תצמיד עו"ד גירושין מומחה בכל התהליך משפטית לצורך הגעת הסכם מספק בין שני הצדדים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here