עורך דין לגירושין

0
3093
עורך דין לגירושין

גירושים אינו דבר נעים ברוב המקרים ועל מנת שזה יעשה באופן שהוא עם כמה חות היתקלויות וחיכוחים יהיה עדיף להתייעץ ולעבוד עם עורך דין גירושין אשר ינחה אתכם וייעץ לכם לגבי כל הכויות והחובות של כל אחד מבני הזוג המעוניינים להתגרש.

גירושין או גירושים מעידים על סיום פרק הנישואין בחייהם של בני הזוג במדינת ישראל ובמדינות נוספות לא ניתן להתחתן עם אדם נוסף ללא שיסתיים פרק הנישואים הקודם על ידי גירושין. הגירושים נעשים בבית הדין הרבני.

בנוסף יש להתדיין בהליך הגירושין ולהוכיח בדבר קבלת מזונות, משמורות על הילדים, חלוקת רכוש ועוד כאש כל זאת מתקיים או בבית הדין הרבני או בבית המשפט לדיני משפחה. על ידי טיעונים של כל אחד מן הצדדים ניתן יהיה לקבוע מה תהיה החלוקה בין הצדדים.

יש חשיבות מאוד גדולה ומכריעה היכן בוחרים לבצע את הליך הגירושין כיוון שמצד אחד בחיר של הליך הגירושים בבית הדין הרבני יכולה להיות מאד טובה ומדוייקת עבור אחד מבני הזוג אך עבור השני לא ועל כן יש להיוועץ על יד עורך דין לדיני גירושין היכן עדיך או בבית הדין הרבני או בבית המשפט לדיני משפחה.

לבחיר זו יש משמעות רבה כיוון שבמקרים מסויימים היא יכולה להיות לטובת מקרה מסויים אך במקרים אחרים היא עלולה להיות לא מתאימה ולא לטובת צד מסויים. עורך דין לדיני משפחה וגירושים ידע לייעץ ולכוון אל המקום הטוב ביותר והמומלץ ביותר עבורכם.

אין זה תמיד פשוט ויש בני זוג שכל אחד מהם יעדיף לעשות זאת במקום אחר על כן גם כאן יש לבוא במשא ומתן ולהגיע לעמק השווה או לנסות לעשות זאת בדרך נעימה ומשכנעת אחרת זה יכול ליצור אנטי או חשד לגבי האינטרסים שלכם.

ישנן סיבות כה רבות לגירושין ולכל זוג יש את הסיבה שלו אך על מנת לעשות זאת באופן מקצועי כלומר על מנת לסיים את הליך הגירושין בדרך מקצועית יש להיוועץ עם עורך דין מנוסה ומקצועי שידע לתת מידע רלוונטי.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here