עורך דין לענייני גירושים

0
3273
עורך דין לענייני גירושים

גירושים יכולים להתנהל בצורה עיניינת ומקצועית או בצורה מכוערת ודרמתית שבה אף אחד מבני הזוג רוצה את טובתו של השני אלא רק של עצמו וכאן מתחילות כל הבעיות. במידה ותהיה הסכמה למלא גם את החובות ולא רק לקבל רת זכויות היו הרבה פחות עימותים.

עורך דין מגיע על מנת לעשות סדר ועל מנת להראות לשני בני הזוג מהם הזכויות של כל אחד מהם ומהם החובות ובכך מצמצם המון וויכוחים מיותרים ולא נעימה. מגשר עושה זאת גם ביעילות רבה על ידי שיח ועל ידי תקשורת אשר מצמצמת גם כך עוד יותר את הפערים ומאפשרת שיח בין שני אנשים בוגרים.

לרוב זה מאוד עוזר ומאוד מקל אלא אם כן מדובר בזוג אשר לא מסכים בשום אופן לנהל איזשהי תקשורת ובכך נוצרים קונפליקטים ועימותים רבים וזה מקרה קלאסי לגירושים גרנדיוזיים ודרמתיים ממש כמו בטלנובלה שאגב גם לטלנובלה אני משערת יש השפעה כה רבה על ההתנהלות ומייצרים מדומה שאינה תמיד מציאותית.

היכן עדיף להתגרש?

זאת שאלה שיש לשאול עורך דין מנוסה ומקצועי אשר ידע להמליץ על המקום הטוב ביותר עבורכם. בית הדין הרבני פוסק באופן שונה מבית הדין לדיני משפחה וכל מקרה לגופו יש לבדוק מה יהיה בית הדין המתאים ביותר אשר יפסוק כמה שיותר לטובתכם. זאת ידע להגיד עורך דין אשר מכיר את הניואנסים ואת החשיבות שנותן כל בית דין לכל מקרה.

במידה ואינכם מוצאים עורך דין לדיני גירושים חפשו עם חברים או מכרים שאתם סומכים עליהם והם ידעו לכוון אתכם לעורך הדין המקצועי ביותר.

ללא גירושים ביהדות וגם במקומות אחרים בעולם לא ניתן להתחתן בשנית. כלומר רק לאחר שמסדירים את הגירושים ניתן להתחתן שוב וכך זה גם בעוד מקומות אחרים אשר לא מאפשרים על פי החוק להתחתן ללא גירושים של נשואים קודמים.

מצב זה מאלץ את בני הזוג להתגרש ולסיים מערכת יחסים אחת לפני שהם קופצים לשנייה ויש בזה המון מן ההגיון כיוון שיש פחות קלות דעת בגירושים עצמם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here