עורכי הדין שמלווים משפחות במצבי חיים שונים

0
1116
credit: canva

לא רבים מודעים למידת המעורבות של עורכי דין מסוימים במצבי חיים שונים במשפחה, עד שהם נזקקים לשירותיהם ומבינים כמה אמון נדרש כדי לנהל כך את התיקים המשפחתיים הסבוכים ביותר. זה מחייב בעיקר אמפתיה והבנה למצבים מורכבים ביותר אבל גם מקצועיות רבה והמון ידע משפטי שיכול לחלץ אתכם ממצבים מאוד לא נעימים אם לא טיפלתם בהם עד כה והם הידרדרו לבית המשפט. כלל, אפשר להגיע לכך שמצבים מסוימים יימנעו מדיון בבית המשפט אם מנהלים זאת נכון אבל לכך דרוש עורך דין לענייני משפחה בצפון שמשתדל להגן על האינטרסים שלכם בכמה שפחות תסבוכות משפטיות. עם זאת, לעתים אין ברירה אלא להגיע לבית המשפט ובמקרים כאלה רצוי שיהיו לצדכם עורכי דין מקצועיים שיודעים לנהל את התיק שלכם בצורה המיטבי, בדיוק כפי שעושים חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין שמטפלים בענייני משפחה כבר שנים רבות על כל המורכבות שלהם.

טיפול בכספים למשפחה ולילדים

ענייני משפחה כוללים לא רק צווים והסכמים למיניהם אלא גם כספים ורכוש ולפעמים הדברים מגיעים לכדי הידרדרות משום שמזניחים את הנושא, כמו מזונות או חובות שונים. בין אם אתם אלה שצריכים לגבות חובות באמצעות הוצאה לפועל או אתם אלה שחייבים להוצאה לפועל, מזונות חייבים לשלם ולמצוא את הדרך לטפל בפריסת חובות אם הגעתם למצב כזה. במקרים כאלה מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין הוצאה לפועל מזונות שיכול לנהל את ההליכים שלכם כדי להפסיק את מרוץ הצטברות הריבית והקנסות על מנת שהחובות לא יתפחו וכדי שתוכלו לגבות את מה שמגיע לכם בהקדם למען הילדים שלכם.

חלוקת משאבים צודקת

רכוש וכספים הם מהנושאים הנפיצים ביותר בכל הליכי גירושין ולפעמים יש צורך בעזרה של עורך דין תביעות רכוש על מנת להסדיר זאת. זה נכון במיוחד לכל מי שלא הגיע לגירושין בהסכמה או שחושד בהסתרת נכסים כלשהם וכספים שלא הגיעו אליו בזמן החיים יחדיו, ולכן לפעמים נדרש גם חוקר פרטי שיגלה זאת ויגיש לכם ראיות מוצקות לקראת הגשת התביעה. אם אתם יודעים שמגיע לכם רכוש או שלא שילמו לכם את הכספים שמגיעים לכם לאחר פירוק התא המשפחתי, רצוי לא להתפשר על מה שמגיע לכם ולעשות זאת באמצעות עורכי דין מנוסים בתחום המשפחה והרכוש. שירותיהם של חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין ניתנים במקרים כאלה לכל מי שיש לו עילה להגשת תביעה כזאת כדי לקבל את מה שמגיע לו בזכות.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here