השכרת מחסן – פתרון זמני מושלם לחפצים במהלך גירושין

0
1802
קרדיט https://www.avia2000.co.il

הזוג שקבעתי איתו נכנס אלי למשרד. גבר ואישה בתוך תהליך גירושין. מעמד בינוני, קנו דירה לפני 20 שנה באחת מערי המרכז. בחיים המשותפים שלהם הם צברו רכוש כמו כל זוג ועכשיו עם הגירושין הם רוצים למכור את הדירה. כבר חתמו על הסכם שיתחלקו חצי-חצי וחשוב להם לסיים יפה אז הם באו ביחד לראות את המחסנים שלנו.

מחסן להשכרה נועד בעיקר לאנשים במה שנקראת באנגלית "ארבעת ה-D של החיים": גירושין; מוות; מעבר לדירה קטנה יותר (downsizing); מעבר זמני למקום אחר (dislocation). המחסנים שלנו, שפרוסים ב-11 מוקדם ברחבי הארץ, משמשים בין היתר זוגות ויחידים שמתגרשים.

לשכור יחידת אחסון יכולה לעזור לזוג שמתגרש לפני הגירושין, לפני חלוקת הרכוש וגם אחרי חלוקת הרכוש.

השכרת מחסן לפני חלוקת הרכוש

הזוג שהגיע אלי היה לפני חלוקת רכוש. היה להם ברור שהם רוצים למכור את הדירה כמה שיותר מוקדם. השכרת המחסן איפשרה להם לפנות את החפצים מהדירה ולשמור אותם למיון בהמשך. עוד לא סגרו ביניהם מי יקבל מה, לילדים לא באמת אכפת מחלק ניכר מהדברים. כרגע הטיפול בדירה יותר חשוב מאשר מי יקבל את ספת השזלונג או את הויטרינה, ואם בדירות החדשות שלהם יהיה מקום לכל הדברים האלה.

הפשרה שהם הגיעו אליה היתה לשים את כל החפצים בצד למשך כמה חודשים ולעבור עליהם רק אחרי שהדירה תימכר.

השכרת מחסן אחרי חלוקת רכוש

אחרי גירושין לא פעם עוברים לדירות קטנות יותר. דירות קטנות "נסתמות" בחפצים מהר מאוד. כולנו מכירים דירות קטנות של אנשים שמכילים חפצים מכל הגלגולים שאדם עבר בחיים, שצפוף בהן ולא נעים.

הפרידה מחפצים יכולה להיות מאתגרת והשכרת המחסן מאפשרת לשים בצד דברים חשובים או סנטימנטליים שרוצים גישה אליהם – אבל אין להם מקום בבית החדש.

השכרת מחסן אחרי פרידה ולפני הגירושין

עוד מצב אפשרי הוא השכרת מחסן לפני הפרידה ובתהליך היציאה מהבית. בדרך כלל זה האבא שמתחיל לארוז, ובמקום שהבית יתמלא ארגזים שיסתמו את הבית ויעיקו על הנשמה – הארגזים עוברים למחסן. אפשר לשכור מחסן בהתחייבות לשלם על -30 יום, וזהו. אין התחייבות לפרק זמן נוסף מעבר, כך שברגע שתמצאו דירה – אתם יכולים לקחת את החפצים שלכם. רק אל תשכחו לעדכן שיצאתם ולהשאיר את דלת המחסן פתוחה. אנחנו נפסיק לחייב אתכם ברגע שפיניתם את המחסן.

לסיכום

הפגישה עם הזוג היתה קצרה ולעניין. סיור קצר במתחם, הם אמרו שנראה להם אחלה ועזרנו להם למצוא מחסן שהתאים להם. הם עוד מאחסנים אצלנו, אבל בטח עוד חודש הם כבר יעברו למיין ולחלק את החפצים. "ההחלטה הזאת", הם אמרו, "חוסכת לנו כאב ראש וכאב לב". מחסן להשכרה במהלך גירושין שם את החפצים רחוק מהעין ורחוק מהלב, אבל גם גם נגיש ורחוק מלעשות כאב ראש.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here