לצאת דרך חדשה בכל תקופה

0
4616
לצאת דרך חדשה בכל תקופה

"צפה לטוב ביותר, התכונן לגרוע ביותר ונצל כל מה שמגיע". נדמה כי אין פתגם מדויק יותר מזה לתיאור השבועות האחרונים. מאז פרצה מגפת הקורונה, חייהן של משפחות בארץ וברחבי העולם השתנו – כאשר שגרת היום-יום של כולנו התהפכה. עבור חלקנו, מצב זה משמש כזרז לפרידה מבן או בת הזוג ולהחלטה להתגרש. עבור אחרים, הנמצאים בעיצומו של הליך הגירושין, תקופה זו איננה פשוטה, שכן עליהם לתכנן את השלבים הבאים במדויק ובשיקול דעת. על מנת להתמודד עם המציאות החדשה, והשיבוש אותו היא יוצרת בחיינו, יש להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום הגירושין ודיני משפחה. 

שגרה היא דבר מבורך, אך איננו מעריכים אותה באמת – רק כאשר היא מופרת. אין ספק, מאז נכנסנו לסגר בשל הקורונה, השגרה המוכרת התחלפה באחת חדשה – ורבים מאתנו מתקשים להתרגל לכך. אחת ההשלכות הברורות והחמורות של המצב החדש, הינה על חיי הנישואין. תקופה זו גורמת לכם לפקפק בטיב הנישואין שלכם? מעוניינים להתחיל בהליך גירושין? ניתן לפנות אל עו"ד נטלי לזר. תחום עיסוקה של עורכת דין זו ומשרדה הינו דיני משפחה; תחום הכולל בתוכו נישואין, גירושין, ירושה לצד התנגדות לצוואה, עריכת הסכמי ממון ועוד.

להתמודד עם המציאות החדשה

בניגוד לימי שגרה, עם הגיעה של הקורונה והסגר בבית, מעט יותר קשה להתעלם מאי ההבנות והחיכוכים עם הפרטנר. אם בעבר יכולנו להעלים עין, לנסות לתרץ עם אי אלו הסברים את ההתנהגות של הצד השני – כעת מסובך הרבה יותר. כולנו יושבים בבית, סופרים את הדקות עד לוויכוח הבא. אין זו הפתעה, אם כן, מדוע זוגות נשואים כה רבים שגרים במרכז, מבקשים לפנות אל עורך דין גירושין בתל אביב

מעוניינים גם אתם להפריד כוחות ולהתגרש? שיתוף פעולה עם עו"ד לזר יוביל להחלטה הנכונה – כמו גם מענה על האינטרסים שלכם. החל מאופן חלוקת הרכוש, הסדרי משמורת, דמי מזונות לאישה ולילדים – לצד הפחתת מזונות, על היבטים אלו יש לדון כראוי.

לפעול בשיקול דעת

אהבה בימי קורונה הינה אתגר אותו רבים לא צולחים. למעשה, מחלוקות רבות עולות וזוגות נשואים מבקשים להיפרד. אין זו החלטה קלה, בייחוד כאשר ישנם ילדים משותפים. על מנת להתמודד עם המצב ברגישות ובשיקול דעת, יש לפנות אל עו"ד נטלי לזר. לתיאום פגישה, ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6964400

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here