מה ההבדל בין גירושים לגירושין?

0
5349
מה ההבדל בין גירושים לגירושין?

על פי היהדות אין כל הבדל ושתי המילים גם גירושים וגם גירושין מסמלות את אותו הדבר. מדוע בכל זאת קיימות שתי מילים המעידות ומסמלות את אותו הדבר אין זה כל כך ידוע אך ההגדרה של גירושים וגירושין היא הרגע שבו מפסיעים את מוסד הנישואין של בני הזוג על פי הדין כלומר בבית הדין הרבני.

תהליך הגירושים

תהליך זה אינו פשוט ועל כן יש לבחור בעורך דין המתעסק ומתמחה בדיני משפחה ודיני גירושין. עורך דין מנוסה ומקצועי יעניק לכם את התמיכה ואת הידע הנחוץ לכם על מנת לשמו על עצמכם ולעשות הכל בידיעה לקראת מה שמצפה לכם, מהם זכויותיכם ומהם חובותיכם.

ידע זה נותן את הכיוון של הדרך שלכם כלר מה לעשות ולאן לפנות, אלו הוכחות או אישורם יש לגייס על מנת לקבל את מה שמגיע לכם. בבית הדין לדיני משפחה יחול דיון לגבי משמורת על הילדים במידה ויש ילדים בתמונה מה שקורה ברוב המקרים. בנוסף יהיה דיון לגבי דמי מזונות חלוקת רכוש וכד'.

כדי שלא תצאו בתחושה כי הצדק לא היה איתכם ו שהדין לא היה הוגן ונכון יש לעבוד עם עורך דין אשר ידע להתוות לכם את הדרך ולהציג בפניכם אפשרויות אשר באות אך ורק לטובתכם ובכך רוב הסיכויים שתקבלו את מבוקשכם את רוב הדבים אליהם אתם הייתם רוצים לקבל.

היכן להתגרש?

את תהליך הגירושין כלומר ההליך שבו כל צד מבקש את מה שהוא חושב לנכון לדרוש אם זה משמורת על הילדים, ירושה, חלוקת נכסים ועוד יש בדוק עם עורך הדין שלכם לדיני גירושים האם יהיה עדיף לכם וכדאי להתגרש בבית הדין הרבני כלומר לעבור את ההליך הנ"ל בבית הדין הרבני או בבית הדין לדיני משפחה.

להחלטה ובחירה זו יש משמעות גדולה והיא נחשבת לחורצת גורלות כיוון שכל בית דין יתייחס לסוייה מסויימת בצורה אחת ובית אחר לאותה הסוגייה עם זוית מקלה יותר או מחמירה יותר ועל כן יש להיוועץ קודם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here