גירושים על פי דין

0
3612
גירושים על פי דין

על פי הדין יש על זוג שרוצה להתגרש לגשת אל בית הדין הרבני ולעשות זאת אחרת הפירוד לא יחשב ולא יהיה ניתן להתחתן בשנית. כל עוד אתם רשוים כנשואים לא יהיה ניתן לבצע חתונה נוספת כלומר יש לסגור את הנישואים הקודמים על מנת להתחתן בשנית.

כך גם נהוג בעוד מקומות וארצות בעולם ולא רק על פי הדת היהודית כך גם בארצות הברית, אירופה ועוד מדינות מערביות.

כיצד עובד הליך הגירושין?

על מנת לעבור את הליך הגירושים בצורה שהיא נעימה יותר ועם כמה שפחות חיכוכים ועימותים ועל מנת שיהיה לכם את מירב המידע שיעמוד רשותכם בעת הליך הגירושים ותדעו בדיוק מה מגיע לכם ומה לא יש להיוועץ עם עורך דין לדיני גירושים.

בנוסף לכך יש רבים מן עורכי הדין לדיני גירושין ומשפחה שמתמחים גם בגישום ועל כן אתם מרוויחים שני ציפורים במכה אחת כלומר אתם יכולים להנות גם מידע מקצועי בתחום עריכת הדין וכל הדינים הקשורים לגירושים וגם את עולם הגישור ובכך להקטין עוד יותר את הסיכוי לקונפליקטים ועימותים.

היכן להתגרש?

רצוי מאוד להיוועץ עם עורך הדין כיוון שלמקום הליך הגירושים יש משקל מאוד גדול וחשיבות עליונה כיוון שהיא זו שתקבע את גורלכם. במידה ותבחרו במקום שיהיה לטובתכם הסיכוי שתצאו מפסידים הוא נמוך יותר אך במידה ותלכו לבית דין שעמדותיו היא בניגוד לשלכם או מחמיר מאוד בנושאים שאתם מביאים יהיה לכם מאוד קשה לזכות במשפט.

בית הדין הרבני הוא שונה מבית הדין לדיני משפחה בחומרה שהם רואים בכל מעשה ועורך הדין שלכם ידע להמליץ לכם היכן יהיה טוב יותר עבורכם.

אחוז גירושים גבוה

כים אחוז הגירושים הוא מאוד גבוהה ויש צורך בעורכי דין מנוסים ומקצועיים הסיבות לגירושים הם שונים ומגוונים ועל עורך הדין לעלות על נקודות החוזקה והקושי ולבדוק איך שניהם יכולים לבוא לקראת הלקוח וזאת האומנות האמיתית והיכולת להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסא זה מה שהופך בין היתר מעורך דין טוב לעורך דין מצויין ומתמחה בתחומו.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here