גירושים מילה גסה?

0
4091
גירושים מילה גסה?

בעבר גירושים נחשבה למילה מאוד גסה כיוון שהשכיחות לזוגות המתגרשים היו מאוד נמוכים ורק מעטים היו האמיצים להתגרש. ההתייחסות בעבר לזוגות אשר התגרשו היתה מוקצית וראו בהם כאנשים שיש בהם פגם או שמשהו לא בסדר איתם. מוסד של הנישואים הוא דבר כל כך קדוש בעיני הכלל כך שהפרה של הנישואים או גירושים הם דבר שלא יעשה.

כיום הדבר הפוך לגמרי ומי שלא מתגרש הוא לא בסדר, אחוז הגירושים עולה עם השנים וזה הפך להיות מאוד פופולרי ומקובל. הורים גרושים כבר לא נוף זר וזה לגיטימי מאוד. קלות הדעת שזה נעשה הולכת ומתעצמת אם בעבר השיקולים היו הרבה יותר מחמירים והיו תוצאות לכל דבר כיום גם יש תוצאות לכל דבר אך אין חשש גדול מכך.

עורך דין לדיני גירושים

עורך דין לדיני גירושים זהו מקצוע מאוד מבוקש ויש כיום עורכי דין רבים הפונים להתמחות הזו. כאשר מגיעים לעורך דין הוא מציג בפניכם את כל החובות והזכויות שלכם ובכך אתם יכולים לדעת את מלוא האפשרויות ולפעול בהתאם. לעומת זאת במידה ואתם ללא ידע או עם ידע מועט לא תדעו את מה שמגיע לכם ומה מותר ולגיטמי ומה הוא בלתי אפשרי עבורכם על פי הדין.

מגשר לענייני גירושים

מגשר נועד לגצמצם את הפערים בין בני הזוג ובכך להביא לצמצום החיכוחים ובסופו של דבר יעיל לקבלת שביעות רצון לשני הצדדים כך שכל צד מקבל את מה שמגיע לו על פי החוק. זה מונע המון אי נעימויות ועימותים מיותרים.

מאוד מומלץ לעבוד גם עם מגשר שהוא עורך דין לענייני גירושים כיוון שזהו שילוב מנצח ויעיל להתנהלות שבה שני הצדדים מרוויחים.

היכן להתגרש?

בית הדין הרבני לדיני משפחה הם כה שונים בהשקפה שלהם ובחומרת קבלת התנאים של כל אחד מבני הזוג. משמורת על הידלים, חלוקת רכוש, מזונות כל אלה יקבעו שונה בבית הדין הרבני ושונה בבית הדין לדיני משפחה ועל כן יש להיוועץ עם עורך דין היכן היה ממליץ לערוך את הסכם הגירושים.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here