גירושים ומה שביניהם

0
3365
גירושים ומה שביניהם

מה שיש המון שנישואים באת לים הוא חוסר תקשורת אשר מתחילה בעיקר לאחר הבאת ילדים לעולם. רבים מן האנשים אשר מתייאשים מהמערכת הזוגית ועל כן פונים לגירושים או לייעוץ בעיניינים שלנישואים כלומר להישאר נשואים. לאחר שזה לא מצליח הם פונים לעורך דין אשר ינחה אותם וייעץ להם בכל הקשור לזכויות והחובות שלהם.

ללא ידע זה יהיה להם מאוד קשה להתנהל באופן חכם ויהיה להם חיכוחים רבים בנוסף לא תהיה להם אפשרות לדעת בדיוק מה זכאים בהסכם ממון ולמה הם מחוייבים וחוסר ידע זה גורם לקונפליקטים רבים. ללא הידיע אתם ה הברורה יש הרבה שטח אפור וחוסר וודאות אשר גורם להמון לחצים.

עורך דין בדיני גירושים

עורך דין לדיני גירושים ידע להנחות אתכם בדיוק ולתת לכם את כל הידע הרלוונטי לו אתם זקוקים. הידע הזה ינחה אתכם ויעניק לכם את הביטחון כי אתם על הדרך הנכונה ויש לכם את כל הלגיטימציה לעשות את אשר אתם עושים.

ללא ההנחייה המדוייקת אתם תרגישו כי הנכם תלויים באויר. שימו לב כי אתם מתייעצים עם עורך דין מנוסה ומקצועי. במידה ולא יהיה לכם עורך דין מקצועי לא תקבלו את כל הידע הנחוץ או את כל מה שאתם זכאים לו ועל כן תפספסו ידע מאוד חשוב ורלוונטי.

לא משנה אם אתם בתהליך קצר או ארוך או שאתם באמצא או בהתחלה תמיד חשוב להיוועץ עם אי התהליך מתחש מקצוע אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך לא משנה אם אתם בהתחלה או בסוף.

היכן להתגרש?

ידוע כי בית הדין הרבני הוא שונה מבחינת הפסיקות ת י רושהמבית הדין לדיני משפחה. בכל הנוגע למזונות, לחלהוקת נכסים ומשמרות על הילדים במידה ויש ולכן יש להיוועץ עם עורך דין אשר ידע על כל מקרה לגופו לאן יהיה הכי כדאי ונכון עבורכם להיות. לכל מקאה יש את נקודות הקריטיות יותר וניאנסים שונים של בית דין מתייחס אליהן בצורה שונה.

מה שיכול להיות מאוד מועיל הוא להיות עם העורך דין הנכון.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here