אף פעם לא מאוחר: איך אפשר להפחית את דמי המזונות?

0
4706
אף פעם לא מאוחר: איך אפשר להפחית את דמי המזונות?

פעם, כשדמי המזונות נקבעו בפסק הדין, ההחלטה הזו הייתה כמעט בלתי הפיכה. כדי להפחית או להגדיל את הסכום שנקבע כ-מזונות ילדים הייתם צריכים להוכיח שינויים דרמטיים במיוחד שלא היו צפויים בעת שדמי המזונות נקבעו, וכמו שאתם בוודאי מבינים – זה לא היה פשוט. אלא שהיום הכול נראה אחרת והמגמה בהחלט השתנתה. השאלה היא מה זה אומר מבחינתכם, ואיך תוכלו להפחית את תשלום דמי המזונות שלכם, אם בכלל. לשם קבלת ייעוץ משפטי, מוזמנים לפנות אל משרד עו"ד אילן גבע.

איך בכלל עושים את זה?

באופן כללי, הפחתת מזונות ילדים היא סוגיה מורכבת אבל כאמור, היא בהחלט אפשרית. למעשה, היא תלויה במידה רבה בשופט שאליו תגיעו אבל גם בסכום המזונות שנקבע ובשינויים שחלו. למשל, לידתו של ילד נוסף מנישואין שניים עשוי שלא להספיק, בעוד פגיעה ניכרת במשכורת עשויה להיחשב לעילה מספקת. זאת משום שחלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטה על גובה המזונות הוא היכולת הכלכלית של הורה, ושינויים מהותיים יכולים לסייע בהחלטה על הסכום החודשי שייקבע. משרד עו"ד אילן גבע מלווה גברים רבים בבקשה להפחתת המזונות, ובתהליך הגירושין בכלל – עם ניסיון רב ושירות מקצועי.

מי מלווה אתכם בתהליך הזה?

בין אם אתם נמצאים בראשית התהליך, בעיצומו או בהגשת בקשה להפחתת המזונות שנקבעו בעבר, עורך דין מזונות הוא הגורם האידאלי עבורכם. זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לניהול התהליך כולו, לקביעת אסטרטגיה ברורה ולהפקת התועלת המקסימלית. כך תגיעו אל השופט כשאתם מצוידים בכל המסמכים והאישורים הדרושים, יודעים בדיוק למה לצפות ומוכנים היטב להליך, לאתגרים שבדרך ולתרחישים האפשריים. היום, כשגם בתי המשפט קשובים יותר לאבות ולצרכיהם, הפחתת דמי המזונות היא לא משימה בלתי אפשרית. אתם רק צריכים להגיע מוכנים ומצוידים בכל הכלים הנכונים, ורצוי גם בליווי עורך הדין המיומן שיכין אתכם בצורה הטובה ביותר.

להתמודד עם הליך הגירושין כראוי

הליך הגירושין יכול להפוך בקלות למאבק מורכב למדי. עם זאת, בזכות סיועו של עו"ד משפחה תוכלו לקבל מענה משפטי מתקדם. משרד עו"ד אילן גבע זמין עבורכם לכל תרחיש, בכל שלב של מערכת היחסים. החל מסיוע בהליך הגירושין ועד ייעוץ במסגרת דיני משפחה רבים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 073-7765553.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here