כל מה שחשוב שתדעו על התנגדות לצו קיום צוואה

0
242
קרדיט - Canva

גיליתם בוקר אחד שיש צוואה ואתם היורשים. החלטתם להתנגד לצוואה, או לחילופין, הגשתם בקשה לצו קיום צוואה וגיליתי ששכרו עו"ד התנגדות לצוואה כך או כך, חשוב שתהיו במסגרת משפטית שיכולה להגן עליכם בין אם אתם בצד המתנגד, או בצד המבקש צו קיום צוואה. מיד תקבלו את כל המידע על התנגדות לצו קיום צוואה.

קיום צוואה – מה זה?

לפי החוק, כדי שצוואה תקבל תוקף ואפשר יהיה לממש את מה שנרשם בה חשוב להגיש צו קיום צוואה. בסיטואציה זו כדאי לשכור עורך דין צוואות וירושות המטפל בתהליך באופן פורמלי ומגיש את הטפסים מול רשם הירושות בהתאם לחוק הירושה. בתהליך זה יש גם אופציה להגיש התנגדות לצוואה לאחר שפורסמה הודעה ברשומות המתאימות ובעיתונות ולמעשה זוהי מטרת הפרסום. ההתנגדות צריכה להכיל בתוכה את כל הטענות שבגללן מבקשים להתנגד לצוואה וחייבת להיות מוגש בתוך 14 יום מהפרסום על הגשת צו קיום הצוואה. לאחר הגשת ההתנגדות התיק מועבר לבית המשפט לדיני משפחה לדיון בנושא זה.

מי יכול להגיש התנגדות לצו קיום הצוואה?

כל מי שיש לו עניין בצוואה ונחשב ליורש חוקי, יכול להגיש התנגדות. אם ההתנגדות מבוססת על עילה לפסילתה, ההסתמכות תהיה אך ורק על ראיות מוצקות שמוכיחות את העילה. את ההתנגדות יש להגיש תוך 14 יום כאמור מרגע הפרסום. אם יש מקרים מיוחדים, בית המשפט יכול לתת ארכה להגשה אך חשוב לעשות זאת מול בית המשפט ובאמצעות עורך דין.

האם אפשר להגיש התנגדות לצוואה לבד?

כיום נדמה לנו שאפשר לבצע כל הליך משפטי לבד. יחד עם זאת, לא מומלץ לעשות זאת. כאשר אתם מלווים בעורכי דין מקצועיים בכל תהליך משפטי הכל פשוט נראה ומרגיש אחרת. חשוב שתדעו ותרגישו שיש לכם מי ששומר עליכם, התמיכה, הגב המקצועי וכמובן גם השירות האדיב והסבלני. כל אלו שווים לערך רגשי רב שהופך בסופו של דבר לפרקטיקה חשובה. הפרקטיקה הזאת הופכת לתהליך קל וחלק שמביא לכם את התוצאות להן אתם מייחלים. משרד עורכי דין אוהד שוהם הוא ממשרדי עורכי הדין המצליחים בישראל בתחום הירושות. למשרד צוות מקצועי ומיומן המלווה אתכם מתחילת הדרך ועד לסיום התהליך תוך הענקת שירות אדיב וסבלני, טיפול מקצועי נרחב וברמה גבוהה וליווי אישי. אנחנו מזמינים אתכם להתקשר כבר עכשיו ולקבל את השירות הטוב ביותר, כי מגיע לכם להיות מטופלים בידיים הטובות ביותר, בפרט בסיטואציה הכל כך מורכבת ורגישה הזאת המצריכה מכם כוחות נפשיים לצד ההתמודדות עם האבל והכאב.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here