מה קורה כשהחיים אינם מתנהלים כמצופה?

0
281
קרדיט - Canva

אנשים רבים אינם מכינים את המשפחה שלהם ואת עצמם לרגע שבו יתמודדו עם מקרה פטירה שמחייב אותם לעסוק בחלוקת העיזבון שנותר, מבלי שישאירו להם הנחיות והוראות מדויקות. במשפחות שבהן אין מחלוקות וריבים החוק מחייב להוריש על פי סדר מסוים אבל במשפחות אחרות שיש בהן צוואה שהותיר בעל העיזבון יש לפעמים מחלוקות. כשפורץ סכסוך משפחתי בגלל עיזבון שאינו מחולק על פי המוסכם עליהם, יש אפשרויות שונות שהחוק מתיר כדי לערער על צוואה או על חוק הירושה, ובמקרים כאלה יש לפנות לעזרת עורך דין משפחה כדי לנהל זאת. לכל צוואה קיימת אפשרות של ביטול צוואה על פי עילות שקבועות בחוק כמו במקרים של זיוף צוואה או עריכת צוואה שלא כחוק תחת השפעה אסורה או בכפייה, או כאשר המנוח לא היה צלול בדעתו. המקרים האלה לא נעימים לאף משפחה ולכן חשוב לערוך צוואה חוקית ותקפה בבית המשפט לאחר התייעצות עם עורך דין שמתמצא בכך. משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה מייעץ ללקוחות רבים בתחום זה ועורך צוואות חוקיות שעומדות בכללי החוק.

גירושין שלא ציפיתם להם

הקמתם משפחה, תכננתם חיים שלמים לצד הפרטנר שלכם, אולי אפילו הולדתם ילדים ובניתם בית יחד, ויום אחד החיים מתפרקים ואתם מבינים שהכל נגמר והסיפור הבא מתחיל בגירושין. אי אפשר לעבור מצב כזה לבד וגם אם החלטתם להגיע להסכם גירושין יחד וללא מעורבות של בית המשפט, רצוי לפנות להתייעצות עם עורך דין גירושין חדרה כדי להבין מה עומד בפניכם ומה יידרש מכם בהסכם כזה. עורך הדין שלכם יטפל בכל מה שקשור בהשלמות בהסכם שלכם, או ייצג אחד מכם אם תחליטו ללכת למשפט כדי להבטיח את הזכויות שלכם שלא באו לידי ביטוי בהסכם הגירושין שלכם.

כל מה שחשוב לדעת על גירושין

גירושין מחייבים התייחסות לשנים הקרובות אם יש לכם ילדים, ולכן חשוב להסכים ככל האפשר על נושאים כמו מקום מגורים, משמורת משותפת או בלעדית לאחד ההורים, דמי מזונות ושאר התשלומים שמחויבים בהם, אורח חיים שצריך להיות מוסכם על שני הצדדים וכמובן זמני שהות וביקורים. עורך דין גירושין רעננה שמייצג אתכם יעשה את כל מה שהחוק והיצירתיות שלו מנחים אותו לעשות למען הלקוחות שלו למען זכויותיהם. משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה מייצג לקוחות במקרי גירושין ומשיג למענם את התוצאות הטובות ביותר במקרה שלהם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here