עורכי דין לעזרת המשפחה

0
298
קרדיט - Canva

קשה לגלות מאוחר מדי שאילו הייתם מכירים את חוקי הירושה של ישראל אולי הייתם מרוויחים את החלק שלכם בעיזבון במקום לסמוך על סדרות טלוויזיה ותסריטאים. חוק הירושה בישראל וכל מה שנגזר ממנו שונה מאוד מכל מה שאנחנו רגילים לראות בסרטים ומי שאינו מבין זאת מגלה מאוחר מדי את העובדות. אם שמעתם בתדהמה על מקרים שבהם חברים וקרובי משפחה הפסידו את חלקם בירושה, או שבית המשפט לא קיבל צוואות מסוימות למרות שנערכו על ידי עורך דין ירושה או נתן צו ירושה שאינו מוצא חן בעיני מי שהתנגד לכך, אולי גם אתם לא ערוכים נכון ליומכם האחרון ואינכם דואגים לצאצאיכם ולעיזבון שלכם. מומלץ לא לסמוך על המזל ולא על הכשירות שלכם משום שגם מקרים של חוסר כשירות להחליט גורמים לכך שאנשים לא עורכים צוואה בזמן והאנשים הלא נכונים יורשים עיזבון במקום המקופחים. משרד עורכי דין רן רייכמן ישמח להסביר לכם את חוקי הירושה בישראל או בכל מקום שרלוונטי לכם כדי לערוך צוואה חוקית וקפה בבית המשפט, שתגן עליכם ועל יקיריכם.

לטפל בזכויות הילדים

ילדים לא אשמים שהמריבות של הוריהם גורמות להם להפסיד כספים שמגיעים להם לפרנסתם ולמזונותיהם ולכן בכל מקרה שבו יש בעיה והמזונות לא מגיעים בזמן, או שיש צורך לשנות ולעדכן אותם בגלל הזמן, עורך דין מזונות מטפל בעניינים אלה למענכם ובשם הילדים. זה יכול להיות גם ההפך, כאשר אתם משלמים מזונות בזמן ואת כל התשלומים שנדרשים מכם ועדיין זוכים ליחס מזלזל ולא רואים את הילדים שלכם. גם זה עניין שיש לפתור בצורה נחרצת כדי שהנזק לא ייגרם למשך זמן רב. כל דבר אפשר לפתור בדרך החוקית ושמירה על האינטרסים שלכם.

רגע לפני שמאבדים סבלנות

כל עוד אפשר לדבר מומלץ לנצל את השלב בהליכי הגירושין שמחייב לפי חוק לגשר ולהגיע להסכמות. המטרה היא לנסות להגיע לכמה שיותר פשרות שימנעו מלחמה בבית המשפט או בית הדין על ידי תיווך של מגשר גירושין. רבים מגלים שזה בדיוק מה שעוזר להם לוותר על המון סיבות לנטור טינה לשחרר את הכעס כאשר מגלים שהגישור דואג לאינטרסים של שני הצדדים באותה מידה ומוציא את המיטב מהליך זה. ההליכים מומלצים מאוד לפני שמסלימים את המלחמה ואם יש מישהו שיכול לעשות זאת ומנוסה בגישור הוא עורך הדין שכדאי שיטפל בכם. משרד עורכי דין רן רייכמן נחשב למשרד המוביל בתחום זה בישראל ומומלץ להיעזר בשירותיו הטובים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here