משרד עורכי דין לענייני משפחה

0
72
משרד עורכי דין לענייני משפחה

משרד עורכי דין לענייני משפחה מטפל בתיקי לקוחות מורכבים בתחום. בין המשימות שהוא מבצע ניתן למנות הכנת הסכמים, ייצוג וליווי בבעיות ומחלוקות מורכבות, ייצוג בבית משפט ועוד. בכל תהליך הוא יכול לסייע רבות. מומלץ לשכור שירותיו כבר כשברור כי מדובר באירוע מסובך המחייב ייעוץ מקדים. עו"ד אריאל שמילה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

משרד עורכי דין לענייני משפחה – עם תשתית מעולה

משרד עורכי דין לענייני משפחה מחזיק ברשותו תשתית מעולה המסייעת רבות לכל לקוח. כך בייעוץ, ייצוג וליווי ככל הנדרש. עורך הדין המטפל מכיר היטב את כל התחום לרבות החוקים הקיימים, דרכי התנהלות רשויות הרווחה, המשטרה ובתי המשפט ואחרות קשורות. לכן, הוא בעל זווית ראייה רחבה ויכול להציע פתרונות ממקום חיצוני ולא רגשי. הוא אמפטי וקשוב ללקוחותיו ויודע להצביע על הנקודות החשובות אליהן צריך להתייחס בכובד ראש. הנושאים בהם הוא מטפל מגוונים וכוללים בין היתר הכנת הסכמי ממון וגירושין, אימוץ ילדים, ניכור הורי, אלימות בתוך המשפחה, סרבנות גט, פירוק שיתוף וכינוס נכסים משותפים, סכסוך בתהליך גירושין ואחרים. בנושאים שונים כמו הכנת הסכמים הוא יכול לייצג במשותף את שני הצדדים. כאשר אין הסכמות כל צד ישכור שירותי עו"ד מטעמו.

דרכים לפתרון מחלוקות

קיימות 3 דרכים עיקריות לפתרון מחלוקות כבדות. מו"מ ישיר, גישור ופנייה לבית דין לענייני משפחה. הדרך המומלצת היא מו"מ ישיר בכבוד הדדי. הרצון הוא לשמור על מערכת יחסים טובה גם בעתיד. הדרך הטובה השנייה היא גישור בו ניתן להציג עמדות ולשלוט על התוצאות. השלישית היא דיון בבית משפט הנחשב לבירוקרטי, ממושך וכרוך בהוצאה כספית גדולה. בכל המקרים, ובמיוחד בעת גירושין, יושם דגש על החלטות הלוקחות בחשבון את טובת הילדים.

משרד בעל מוניטין

עו"ד אריאל שמילה מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל סבלנות רבה, יכולת בניהול מו"מ, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר, מהתמחויות והשתלמויות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. הוא ישמח לשרת נוספים.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here