עורך דין מומלץ לענייני משפחה

0
323
עורך דין מומלץ לענייני משפחה
קרדיט:קנבה

עורך דין מומלץ לענייני משפחה מייצג לקוחותיו בנושאים שונים ובמחלוקות העולות בקרב בני משפחה. קיימים נושאים רגישים ואחרים שאותם יש להסדיר. הוא קשוב ואמפטי ושומר על דיסקרטיות רבה. בעת הצורך אף מייצג בבית משפט. עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

עורך דין מומלץ לענייני משפחה – בודק כל תיק ביסודיות

עורך דין מומלץ לענייני משפחה בודק כל תיק המוגש אליו ביסודיות רבה. כך בעת שיחות עם הלקוח, קבלת מסמכים ועיון בהם ועוד. לאחר כל אלו הוא מגבש דרכי פעולה אפשריים. הנושאים המובאים לפניו מגוונים וכוללים בין היתר: גירושין, צוואות, עריכת הסכמי ממון, סכסוך בתוך המשפחה, חטיפת ילדים, חלוקת רכוש, ייפוי כוח מתמשך ואחרים רגישים. עריכת הסכמים תיעשה על פי החוק ועל פי צרכי הלקוחות ורצונותיהם. על פי השקפת עולמו – פתרון סכסוכים יש לעשות בהידברות תוך הימנעות מהגעה לבתי משפט. כך על ידי שיחות, משא ומתן, גישור ועוד. הדרך הזאת טובה לשמירה על כבוד הדדי בין המתדיינים. מדובר על בני משפחה ובמקרים רבים, גם ילדים מעורבים. צריך לקחת בחשבון שמערכות היחסים אמורות להימשך בעתיד וכדאי שתהיינה תקינות. מה עוד, שדיונים בבתי משפט אורכים זמן רב וכרוכים בהוצאות כספיות ועוגמת נפש לא מבוטלת.

עמדת המחוקק

המדינה באמצעות הרשויות והמשרדים שלה מייחסת חשיבות רבה לתא המשפחתי הגרעיני. לכן, מחוקקת חוקים רבים המסדירים את ההתנהלות בו. זאת עם דגש על שלום הילדים ואנשים חלשים אחרים. עורך דין פועל על פי הגישה הנ"ל, ובעת הצורך, יגן על לקוחו בבית הדין לענייני משפחה וינסה לשמור על זכויותיו כפי שהם קיימים בחוק.

שירות מעורך דין בעל יכולות מוכחות

עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, דיסקרטיות, הקשבה ואמפטיה, חשיבה יצירתית, ליווי, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד יכולותיו המוכחות לנוספים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here