רגע לפני החלטה הגורלית

0
3012
רגע לפני החלטה הגורלית
קרדיט pixabay

בחיים שלנו אנחנו לוקחים החלטות, כאלה שהן החלטות קלות וכאלה שהן משמעותיות עם השפעה לעתיד. אחת ההחלטות היותר משמעותיות שעומדת בפני בני זוג שהיחסים שלהם לא שואפים לטוב היא ההחלטה להתגרש.

יש כאלה שיגידו שזאת ההחלטה הכי קלה שהם לקחו בחייהם ויש כאלה שימשיכו בהתלבטויות ובהתחבטויות עד שהם יגיעו למדרגות הרבנות כדי לעבור את הטקס שיסיים את נישואיהם.

אבל גם אלה שיגידו שההחלטה היא קלה מבחינתם לא באמת יודו שכשיש ילדים בתמונה אז המצב הופך לרגיש יותר ואולי ההחלטה היא קלה לבן או בת הזוג שיוזם את האקט אבל בטח לא לילדים שמאבדים באותו הרגע את השגרה של משפחה עם שני הורים תומכים תחת קורת גג אחת.

אז לפני שלוקחים את ההחלטה הגורלית שתשפיע לכאן או לכאן עליכם ועל משפחתיכם רצינו להציע אולי דרכים לשיפור האווירה ומניעת המהלך. יש לכם זמן? הישארו עמנו ואם זה יתרום לכם אנחנו נהיה מרוצים!

איך אפשר לנסות לגשר על פערים בין בני הזוג?

אז נכון, אנחנו לא מומחים בזוגיות, לא עברנו אף הכשרה מקצועית על יחסים וזוגיות אבל מניסיון חיים ושמיעת עדויות של קרובים אלינו שעברו את התהליך או היו קרובים כפסע ממנו, נשמח לתת את המלצתנו.

ידוע שיש גורמים רבים שיכולים לשבור את הכלים ולהביא את אחד מבני הזוג לחתוך את הקשר בבית הדין הרבני.

אחת הסיבות השכיחות לגירושין היא בגידה של אחד מבני הזוג, אין הרבה מרווח שמאפשר סליחה או מחילה על המעשה וכל תירוץ לא יכול לכפר עליו ולכן במצב הזה ומהסיבה הזאת זוגות מתגרשים.

אבל ישנן סיבות נוספות כמו מצב כלכלי רעוע, מצב בריאותי של אחד מבני הזוג, כניסה למצבים נפשיים כאלה ואחרים ועוד לא מעט סיבות בגינן אנשים לוקחים את ההחלטה להיפרד.

אחת הסיבות ששמענו לא מעט היא: נגמרה האהבה, אין את הלהט שאפיין את הקשר הזה בתחילתו והשגרה כל כך קבועה וישרה שפשוט לא רואים איך אפשר לשנות את המצב.

במקרים כאלה ראינו לא מעט זוגות שאנחנו מכירים שקיבלו יעוץ מחברים, מכרים או אפילו יעוץ מקצועי ובסופו של דבר נתנו הזדמנות נוספת לנישואים.

לא נאמר שכולם המשיכו באושר ובעושר אחרי היעוץ הזה אבל לא מעט הצליחו לחדש את הלהט, הרומנטיקה חזרה והיום הם מאוהבים מתמיד.

אז איך עושים זאת?

לפי מה שאנחנו שומעים מאותם הזוגות, פשוט ייעצו להם להשקיע יותר אם זה במחוות קטנות כמו הכנת ארוחת בוקר רומנטית, אם זה דרך כינוים איתם אתם פונים אל הצד השני כמו: "מאמי" וכדומה וכמובן להזכיר שאתם אוהבים.

הדברים היותר חומריים הם ארוחה במסעדה אם לא אחת לשבוע אז אחת לחודש בהחלט תורם לחיזוק הקשר, יציאה לחופשה משפחתית יחד עם הילדים ועוד מחוות כאלה ואחרות.

אבל יש דבר אחד ששמענו לפחות משלושה זוגות, הביטוי "חדר לפי שעה" חזר לא מעט.

מתברר שאותם הזוגות שהיו כבר על מדרגות הרבנות הבינו שבלי יחסים אינטימיים פשוט אין מצב לשמר את הקשר הזוגי ולא משנה כמה מתנות הם ירכשו אחד לשנייה ולכמה סופי שבוע משפחתיים הם ייסעו.

כל עוד לא הייתה אינטימיות אז החיים שלהם היו כבויים.

ולכן הם החליטו ללכת לחדר לפי שעה באזור מגוריהם, חלק הלכו לחדר להשכרה על בסיס שעתי בחיפה וחלק שכרו צימר בדרום על בסיס שעתי.

הם ארגנו את החדרים והצימרים מבעוד מועד בעזרת בעלי המקום כדי שהאווירה תהיה רומנטית ואחרי שהות של כמה שעות במקום הזה תוך כדי מימוש אינטימיות, אהבה וחיבה באווירה רומנטית ואפילו הגשמת פנטזיות כאלה ואחרות הם יצאו כמו חדשים מהמקומות הללו עם אנרגיות מטורפות ורעננות, עם כמות הורמונים כאלה שיחזיקו אותם מאושרים תקופה לא מבוטלת והכי חשוב עם התקרבות לצד השני ותחושות והרגשות שנעלמו וחזרו בצורה די מדהימה!

אותם הזוגות ראו שלמעשה אינטימיות זה חלק ניכר מהיחסים הזוגיים והם החליטו שהם חוזרים לשם, אל אותם החדרים והצימרים, אחת לשבוע ואם לא מתאפשר אז לא פחות מאחת לחודש.

היום אותם הזוגות חיים באושר ועושר, השינוי שחל בהם הוא שינוי של 180 מעלות, חלקם הרחיבו את משפחתם והם מודים יום יום למכריהם שנתנו להם את היעוץ הזה ולא נתנו להם לוותר על הנישואים שכבר הם כזוג ויתרו.

לסיכום

נכון שיש מקרים שאי אפשר להתעלם מהם וגירושין הם המוצא הכי טוב לסיום קשר קשה והתחלה של חיים טובים וורודים יותר אבל בכל מקרי הביניים שעוד אפשר לכפר ולתקן רצוי לקחת נשימה ארוכה ולאפשר לכל מי שרוצה לעזור לכם להשתתף בתהליך והסיכוי להפוך קשר דועך לקשר פורה ופורח הוא סיכוי גבוה מאוד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here