מי הוא עורך דין משפחה ובאילו נושאים משפטיים הוא יכול לעזור לי

0
1168
עורך דין גירושין תל אביב
קרדיט: freepik

בחיינו יש הרבה נושאים שמאוד רגישים לנו. לפעמים בזמנים לא פשוטים מבחינה משפחתית אנחנו צריכים לטפל בזה בהיבט המשפטי. ענף דיני המשפחה הוא זה שבדרך כלל יכלול בתוכו את כל תחומי החיים האלה. בין היתר דיני המשפחה כוללים את כל הנושאים הקשורים לנישואין ולגירושין, צוואות וירושות של בן משפחה ונושאים רבים נוספים. על מנת לשמור על האינטרסים שלכם, מומלץ לכם להיעזר בשירותיו של עורך דין משפחה מומלץ ותיק ומנוסה שכבר עזר לאנשים אחרים בענייניהם המשפטיים והמשפחתיים. כמובן שאין צורך להוסיף ולפרט לגבי החשיבות של הדיסקרטיות של אותו איש אשר יהיה איש אמונכם וילחם בעבורכם על הזכויות שלכם.

במה אפשר לקבל סיוע משפטי בנוגע לגירושין ואיפה ניתן לקבל עזרה

עורך דין מקצועי ומנוסה יעזור לכם בכל הקשור להליך הגירושין. בין אם מדובר בהסדרים הקשורים לילדים ובין אם בנוגע לנושאים אחרים כמו חלוקת רכוש וכו'. הרבה לקוחות פונים לעורך דין המתמחה בתחום הגירושין כדי לקבל עזרה על מנת להסדיר את הסדרי המשמורת המשותפת והסדרי הראייה בין ההורים, וכמובן להסדיר את תשלומי המזונות לצורך דאגה לרווחתם הכלכלית של הילדים, בהתאם לחלוקת זמני השהות וכן בהתאם ליכולות הכלכליות של בני הזוג. ניתן למצוא עורך דין גירושין תל אביב או בערים נוספות באזור המרכז.

האם ניתן לשנות את הרשום בצוואה ואיך עושים את זה?

צוואתו של אדם היא הביטוי המשפטי האחרון לרצונותיו של המנוח, בדרך כלל רצון זה מכובד על ידי יורשיו אשר רשומים בצוואתו, שהם בדרך כלל גם צאצאיו או בן זוג שנותר בחיים. אמנם, עדיין יש מקרים שבהם ניתן לבצע חלוקה שונה של הרכוש בצוואה, על אף שהדבר יהיה שונה מהרצון של המנוח. למשל ניתן לחתום על הסכם חלוקת עיזבון בין יורשים אשר מאפשרים לאנשים לחלק מחדש את הרכוש בצורה שנראית להם נכונה יותר. למשל אם נדמיין מצב בו אבא לא היה בקשר עם הילד שלו, אך ילד אחר כן היה ויודע שהוא במצב כלכלי קשה ומוכן לתת לו חלק מהרכוש שקיבל בירושה על פי הצוואה. משרד עורכי דין שדה אוחיון ושות' בעל ניסיון עשיר ומגוון בכל הנוגע לייצוג צדדים בדיני המשפחה בערכאות השונות. ברבות השנים נלחמנו בעבור לקוחותינו במקרים מורכבים וקשים והצלחנו להגן באופן מקסימלי על האינטרסים המשפחתיים, הכלכליים והתדמיתיים שלהם.

לייעוץ ראשוני – צרו עמנו קשר 072-3952008

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here