עו"ד לענייני גירושין וצוואות – מה שחשוב לדעת

0
1529
עורך דין גירושין במרכז
credit: canva.com

בין אם אתם נמצאים לקראת הליך גירושין או שהלך הרוח בבית הוא כזה שהדברים יתכנסו לקראת פרידה וגירושין, ובין אם עומדת על הפרק סיטואציה להגשת בקשה לקיומה של צוואה אחרי פטירתו של אדם הקרוב אליכם – יש לפנות לשירותיו של עורך דין משפחה וירושה.

גירושין

אם אתם ובן או בת הזוג שלכם החלטתם על מהלך של גירושין הרי שיש לעשות את כל התהליך תחת ליווי מקצועי של עורך דין משפחה. עורך דין גירושין במרכז ובאזורים נוספים בארץ יספק לכם קשת רחבה של שירותים וייעוץ.  כך למשל אחת ההחלטות שיש לקבל היא היכן לפתוח את התיק – בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה. זאת אומרת באיזו ערכאה קיים סיכוי גבוה יותר לפסיקה לטובתכם.

מצד אחד יש לקבל החלטה מושכלת ונכונה היכן לפתוח את התיק, אך מצד שני אין להשתהות עם ההחלטה. ולכן פנייה אל עורך דין גירושין במרכז היא הדבר הנכון.

צוואה

ישנם מקרים בהם ענייני המשפחה הם לא בסוגיית הגירושין אלא בנושא קיום צוואה. על מנת שצוואה תיכנס לתוקף ויהיה אפשרי לחלק את רכושו ונכסיו של הנפטר, הרי שיש להגיש לרשם לענייני ירושה בקשה בעניין: בקשה לצו קיום צוואה. הגשת בקשה לצו קיום צוואה נעשית ע"י עורך דין מייצג. ישנם מקרים בהם קרוביו של הנפטר טוענים לכך שכתיבת הצוואה נעשתה תחת לחץ או מצב נפשי לא כשיר. ניתן להגיש התנגדות במסגרת הגשת בקשה לצו קיום צוואה. יש לבצע את הגשת ההתנגדות בצורה הנכונה, ולכן מומלץ מאוד לבצע זאת באמצעות עו"ד ירושות וצוואות. עורך דין המתמחה בתחום דיני המשפחה והירושה הוא עורך הדין שאתם צריכים.

טיפ חשוב

הבסיס להצלחה והשגת האינטרסים שלכם הוא בבחירת עו"ד מקצועי שיש לו ניסיון מספק והיכרות עם השטח, עם פסיקות קודמות ועדכוני חקיקה. לרוב כאשר מדובר על תיקי גירושין כמו גם על צוואות הרי שלא מעט כסף ונכסים על הפרק, ולכן כדאי להשקיע בבחירה של עורך דין איכותי ומקצועי.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here