בגידות – איך נגלה אם בוגדים בנו?

0
1426
עו
קרדיט PIXABAY

מצד אחד, אהבה היא רגש חזק ומאוד עוצמתי, היא המוטיבציה של רבים לעשות פעולות יוצאות דופן. מהצד השני, הרי שזוגיות יכולה לטלטל אותנו ולהוביל אותנו למקומות לא פשוטים. החשש כי הפרטנרים בוגדים בנו, הוא חשש לא פשוט וכזה שמעלה שאלות קשות, בנוגע לפירוק אפשרי של התא המשפחתי, בנוגע לכסף ורכוש משותף וכמובן בנוגע לאופן בו הצד הנבגד מרגיש. אך, לפני שאתם מגיעים למסקנות, אנחנו משרד חקירות פרטי ומנוסה, כאן כדי להגיד לכם כי כדאי להמתין רגע, לנסות לקבל את הפרטים המלאים, כדי לקבל החלטות טובות ונכונות עבורכם. במאמר הבא ננסה לפרק את החששות הכבדים של כל בן זוג החושש מפני בגידה והאופן בו אנחנו יכולים לסייע לכם בעניין הזה.

מה העלה את החשד שלכם? 

אם אתם חוששים כי בוגדים בכם, אתם עדיין לא יכולים להאשים את בני הזוג ולבקש מהם הסברים, כשאין לכם את הראיות לכך. הרי שאם אתם חוששים מפני בגידה, סביר להניח כי אתם נמצאים בסיטואציה מאוד לא פשוטה בחייכם.

אנחנו, מי שעובדים עם לקוחות כבר לא מעט שנים, בנושא הזה בדיוק, לרוב מתחילים בעבודה שלנו עם השאלה: מה עורר את החשד שלכם? האמת היא כי לעולם אין תשובה אחת נכונה וחד משמעית. לפעמים זו יכולה להיות הודעה מפתיעה בנייד של בני הזוג ולעיתים אלו יכולים להיות סכומי כסף שפשוט נעלמו מחשבון הבנק. יש מקרים בהם האישה או הגבר, מעידים על אינטואיציה חזקה כי משהו לא מתנהל כשורה. לפני כל דבר אחר, חשוב להעלות את החששות הללו על הכתב. לא פעם, דווקא כאשר רואים את המילים כתובות על גבי דף לבן, קל יותר לחבר את הנקודות ולנסות להבין האם החששות שלכם הם פרי הדמיון או מציאות קיימת. אל תפחדו מהתהליך, אנחנו מבטיחים לכם כי בסופו, הכל יסתדר לטובה.

איך השירות שלנו יכול לסייע לכם 

אלא אם אתם מתכוונים לצאת במכונית הפרטית שלכם ולעקוב אחרי בן הזוג, הרי שאין לכם דרך אחרת לבדוק את העניין לעומק, בלי לקבל עזרה. חוקר פרטי בגידות הוא מי שיש לו את הכלים המקצועיים, אלו המאפשרים לו לאסוף עבורכם את הראיות הרלוונטיות, אלו שיסדרו את חתיכות הפאזל עד לקבלת התמונה המלאה. אנחנו, משרד חקירות פרטי, מקפידים להעניק ללקוחותינו שירות דיסקרטי ומקצועי בלי לוותר על הכללים הבאים:

  • דיסקרטיות: אנחנו מודעים היטב לרגישות שיש בנוגע לנושאים הללו ואנחנו מבטיחים לעשות הכל כדי לאפשר לכם לקבל את המידע הרלוונטי עבורכם ולהשאיר אתכם בראש שקט. סמכו עלינו ועל המיומנות שלנו, אנחנו נדע בדיוק איך להעביר אליכם את כל המידע הרלוונטי, בלי לעורר חשד בצד השני.
  • ביצוע עבודה מצויינת בלי לעבור על החוק: משרד חקירות לא מיומן אולי יביא לכם ראיות חותכות לכך שהתרחשה בגידה, אך כל עוד החקירה נעשתה תוך עבירה על החוק במדינת ישראל, הרי שלא תוכלו להשתמש בראיות בבית המשפט בעת הצורך וגרוע מזה, אתם עצמכם עלולים להיות חשופים לתביעות. בדיוק בגלל זה, חשוב לנו כל כך להעניק לכם שירות מצויין, תוך ציות מוחלט לחוק.

זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר

זה אף פעם לא פשוט ואין מי שלא עובר טלטלה משמעותית בחייו האישיים במקרה כזה. המטרה שלנו היא פשוטה, לאפשר לכם לקבל את המידע שיסייע לכם לבחור נכון. אנחנו מבינים את הקושי ואנחנו יכולים להבין כי לצאת לדרך זה אף פעם לא קל. אבל, באותה הנשימה, אנחנו יכולים לשתף אתכם כי המשרד שלנו, געש חקירות, עברנו תהליכים מורכבים עם אינספור לקוחות ולא פעם, היינו שותפים לקבלת החלטות מצויינות, כאלו שהובילו את לקוחותינו קדימה. אל תישארו בעלטה, אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here