הסכם שלום בית

0
414
הסכם שלום בית

הסכם שלום בית מהווה אופציה טובה לזוגות המתלבטים לגבי המשך הזוגיות ביניהם ולרוב נעשה כשיש נקודת שבר ביחסים. מחד בני הזוג מודעים למערכת היחסים הבעייתית אבל באותה נשימה רוצים לתת הזדמנות נוספת לחיים משותפים. הדבר נובע מסיבות שונות שחלקן קשורות בילדיהם המשותפים, מחשש לנזקים כלכליים ועוד. בנסיבות אלו יש חשיבות לעריכת הסכם כזה ולמה שנכתב בו במיוחד לעתיד לבוא. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום וערכה מאות הסכמי שלום בית וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

הסכם שלום בית – חשיבות לעריכה באמצעות עו"ד

הסכם שלום בית הינו בעל חשיבות רבה ואמור להיות מנוסח באופן משפטי כמו הסכם גירושין. לכן, כדאי להפקיד את המלאכה בידי עורך דין בעל ניסיון בתחום. צריך לציין כי התהליך עצמו נותן פתח מעולה לליבון כל הנושאים שבמחלוקת ליום שאחרי אם יגיע היום הזה. עצם ההחלטה לגביו עוצר פעילויות חד צדדיות של מי מהצדדים לטובת רווח מסוים על חשבון האחר, אבל בכך לא מסתיימים היתרונות. יש כאן הזדמנות אמיתית לקביעת חוקים להתנהלות עתידית במערכת היחסים שבין הצדדים. שני הצדדים מכירים את הבעיות הקיימות ועתה ניתן לכתוב תנאים המסדירים אותן. הכותרת הראשית של הסכם היא הבטחה להתחשבות הדדית וקבלת החלטות המתאימות לשני בני הזוג. מכאן אפשר לפרט מהן. בין היתר התנהלות כלכלית, חלוקת מטלות, חינוך ילדים, הגבלת שעות עבודה לטובת שהייה בחיק המשפחה, ויתור על רכוש כזה או אחר ועוד.

מטרות על

מטרה חשובה מאוד היא למנוע ויכוחים מיותרים כאשר בכל אופן הניסיון לא מצליח ורוצים להיפרד. כאן יש אפשרות לקבוע מראש מבעוד מעוד שלא מגיעים לבית משפט אלא מחליטים מראש מה יהיו עקרונות הפרידה באמצעות משא ומתן. ניתן לקבוע כבר עכשיו על חלוקת רכוש ועל הסכמות נוספות בנושא הילדים, המזונות עבורם ועוד. לאחר עריכת ההסכם יש להביאו לבית משפט לענייני משפחה לטובת קבלת תוקף חוקי עבורו. במקרה של הפרה יכול הצד המפר להינזק בעת שהנושא עולה לדיון מחודש בבית משפט שכן מדובר בהסכם משפטי חוקי.

משרד מצליח ומנוהל נכון

הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי ומקיף וכולל הקשבה וייעוץ לכל לקוח. עו"ד וינטרוב בעלת ידע רב וניסיון עשיר בתחום הגירושין, ערכה עשרות הסכמי שלום בית שהסתיימו בהצלחה והביאה את יכולות הגישור שלה לניהול מו"מ לטובת הסכם טוב עבור הצדדים. ניתן לפנות אליה בכל שאלה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here